Wkrocz w świat wielkich shinobi i zostań bohaterem dobra bądź kryminalistą ze strony zła...
Chakra:
Chakra to energia która jest połączeniem siły woli i siły fizycznej. Chakra wypływa z każdej komórki ciała shinobi. Dzięki niej ninja potrafi wykonywać techniki, chodzić po drzewach, wodzie, przyciągać przedmioty do siebie z małej odległości itp.
Wyliczenie chakry:
Punkty Siły + Punkty Siły woli = X
Każdy punkt X = 10 chakry
Natury chakry:
W świecie shinobi istnieje pięć natur chakry które są silniejsze od jednej a słabsze od drugiej.
Suiton – Jest to element wody.
Doton – Jest to element ziemi,
Raiton – Jest to element błyskawicy,
Fuuton – Jest to element wiatru,
Katon – Jest to element ognia.
Natura chakry potrzebna jest do wykonania jakiejkolwiek techniki z danej natury (np. żeby wykonać Katon Housenka no Jutsu, musimy posiadać element ognia czyli Katon).
Elementy są silniejsze przeciwko jednym a słabsze przeciwko drugim:
Woda pokonuje Ogień,
Ogień pokonuje Wiatr,
Wiatr pokonuje Błyskawice,
Błyskawica pokonuje Ziemię,
Ziemia pokonuje Wodę,
Dodatkowe natury:
Pierwszą naturę chakry otrzymujemy już na początku gry. Drugą możemy rozwinąć dopiero na randze chunnin, trzecią i czwartą na randze jounin a piątą na randze elitarnego jounina.
Klany:
Niektóre klany posiadają własne natury chakry np. Moukton, Shouton czy Hyouton. Jeżeli nasza postać posiada jedną z nietypowych natur otrzymuje natychmiast natury dzięki którym powstało połączenie. Jednak następne natury może odkryć dopiero jako Sannin.
Offline