Wielcy Ninja

Wkrocz w świat wielkich shinobi i zostań bohaterem dobra bądź kryminalistą ze strony zła...

Ogłoszenie

Forum w trakcie budowy

#1 2010-03-19 17:27:45

Fushigi

Administrator

Zarejestrowany: 2010-03-19
Posty: 22
Punktów :   

System Walki

System walki:

1.Opis terenu
2.Faza ataku gracza 1
3.Faza obrony gracza 2
4.Podsumowanie MG
5.Faza ataku gracza 2
6.Faza obrony gracza 1
7.Podsumowanie MG
8.itd.


Punkt pierwszy opis terenu:

Opis terenu w którym toczy się walka musi być szczegółowy. Jeżeli na początku nie napiszemy np. że na terenie stoi drzewo to żaden z graczy nie ma prawa napisać że chowa się na nie albo za nie. Jeżeli walka jest treningowa bądź jest to wyzwanie gracz wyzywający wykonuje punkt pierwszy. Jeżeli jest to walka na turnieju, arenę opisuje sędzia.

Wyjątki:

Jeżeli walka toczy się w jakimś fabularnym miejscu w wiosce, czy na innych terenach które nie są stworzone w ,,Walki treningowe”, „Wyzwania” czy też „Turnieje”, punkt pierwszy można ominąć gdyż opis terenu jest podany już. Można oczywiście podać w której części np. lasu odgrywa się walka, ale nie jest to obowiązkowe.

Punkt drugi faza ataku pierwszego gracza:

W tej fazie gracz oznaczony jako gracz jeden (kolejność ustalają gracze między sobą, bądź w przypadku turnieju, sędzia) może wyprowadzić swój atak.

Zakazane jest pisać postów w ten sposób:

Zaczynam robić jakieś znaki, z taką prędkością że ich nie zauważasz. Po skończeniu wypluwam z ust dziesięć kul ognia które lecą w twoją stronę. Robię szybko kilka znaków i pojawiam się za tobą. Wbijam ci katanę w plecy i umierasz, nie masz szans na unik bo robię to szybko.

Pisanie w ten sposób jest zabronione i karane! Nie wolno wyprowadzać stu dwudziestu ataków naraz. Wszystko zależy od naszej szybkości a o to tabela która pokazuje liczbę akcji*:

http://img683.imageshack.us/img683/9346/tabela01tabelaakcji.png

Faza obrony:
W tej fazie możemy obronić ataki wroga, tyle oczywiście ile posiadamy akcji. Nie możemy w tej turze kontratakować! Nie możemy także osądzać sami czy np. odskoczyliśmy przed bronią czy też nie – to jest rola MG.

Ocena MG:
Teraz wkracza Master Game (MG), on osądza czy każda z akcji została zakończona sukcesem czy też nie. Dlatego w fazie obrony nie można walczyć gdyż postać mogła zginąć podczas ataku wroga. Master Game nigdy nie osądza tak jak mu się podoba! Zawsze zwraca uwagę na statystyki, doświadczenie postaci itp. MG nigdy nie osądza lepiej swoich ulubieńców. Jeżeli macie jakieś skargi na Mistrzów Gry proszę pisać do mnie na PW, oczywiście jeżeli macie odpowiednie argumenty...

Dalsza walka:

Walka toczy się dalej tym samym trybem aż gdy jeden z graczy nie umrze bądź nie padnie ze zmęczenia**.

*Punkty akcji pozwalają wykonać jakikolwiek ruch bądź atak. Bez nich nie bylibyśmy w stanie walczyć np. Gracz 1 posiada 20 punktów szybkości czyli 5 akcji wykorzystuje je na wysoki skok, rzut bronią miotaną, wejście na drzewo, wykonanie znaków i na użycie jutsu katon. Punkty akcji odpowiadają też za akcje obronne czyli zastawę, parowanie tarczą, unik, użycie techniki aby zanegować technikę użytą przeciwko niemu (np. technika wodna w obronie przed techniką ognia), itp.

**Punkty wytrzymałości odpowiadają za nasze zmęczenie, jeżeli wykorzystamy wszystkie punkty zmęczenia nasza postać nie jest zdolna do walki. Oto tabela zmęczenia:

http://img695.imageshack.us/img695/6810/tabela02tabelawyczerpan.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.polish-rp-life-ls.pun.pl www.wysokie.pun.pl www.greenstreetelite.pun.pl www.mermaniasea.pun.pl www.psajdak.pun.pl